19 grudnia 2010

Marzy mi się...


Pomysł zaczerpnięty z 8 edycji Karnawału Blogowego, a przypomniałem sobie o nim z okazji zbliżających się świąt.
Karnawał Blogowy



Marzy mi się Pokój RPG.
Nie jeden, nie dwa razy było mi dane oglądać pokój prawdziwego gracza komputerowego/konsolowego (sam taki miałem) czy pokój kinomaniaka. Piękna sprawa, móc cieszyć się swoim hobby w takim miejscu. Chciałbym stworzyć sobie takie coś dla rpg. Znalazłem nawet w internecie, aż jeden taki pokój, zwany D&D Room. Poza nazwą jest całkiem przyzwoity. Za dużo książek, jak na mój gust, ale drzwi, "pochodnie" czy miejsce na broń są już zdecydowanym must have. Najbardziej jednak, podoba mi się wzmianka: "w pokoju zainstalowane są takie usprawnienia jak ukryta pod stołem konsola do sterowania światłem i muzyką czy maszyna do produkcji mgły." Jeszcze dodałbym od siebie rzutnik i jakąś ładną mapę na ścianę.

No cóż, pozostaje tylko zakasać rękawy i wziąć się do pracy.

Zastanawialiście się kiedyś co wy byście dali do takiego pokoju, gdyby ktoś postanowił wam go zasponsorować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...